Wednesday, September 23, 2009

Kisah raya ku yg penuh kesunyian..


raya tahun ni x ubah macam tahun-tahun sudah.. sunyi.. kosong.. bosan.. tapi tahun ni jauh lebih teruk dari dulu sebab aku jauh terkapai-kapai dari biasa.. tak tahu mana silapnya.. walau dikelilingi orang ramai yang berduyun-duyun pon aku tetap ble rasa sunyi kosong dan lohong.. memori silam mula bermain dikotak fikiran macam filem tanpa suara.. kimak betul.. dah macam orang gila dah aku jadinya.. termenung dikala orang lain bersuka ria bergelak ketawa.. bermuram kencana ketika kazen mazen main mercun beria-ria... harap-harap tahun depan tak sekosong ini.. harap-harap tahun depan hati mula terisi..

3 comments:

kupu-kupu biasa said...

sadly... gua pon ada perasaan mcm lu.. macam haram..

neway, ko pon dah jangkit method rhyme aku tu rupanya... hahahaha... cara beb...

zulfadzly. said...

cett!! ade gak ko kat sini kupu2..huh!!

pepatung..betol ckp kupu2 tu..aku pun berjangkit dari dia penyakit ni..ntah bila nak dapat ubat..

kupu-kupu biasa said...

eleh nak salahkan aku plak... dh korang follow aku so obiousli korang akan terikut2 gk style aku.. ahaks...