Tuesday, September 24, 2013

take a smile







im back.. boleh lerrr..

terlalu lamer sgt x hapdet till ada komen masuk aku xleh paparkan.. budak tu kata "mesti ipar kau jeles dgn kau"... yup i think so too.. infact.. aku raser lah kan.. laki dia pun jeles kat laki aku sebab aku yang gosokkan baju laki aku suma while dia kena gosok baju bini... wakakakakaka... nasib kau lah nok..

neway.. aku dah dapat kejer baru.. x jauh sangat lerrr dari rumah... boleh lah... janji x duduk senegeri dengan ipar duaisss.. so xder lah saket ati sgts.. ok lerr aku nak jumpa client... tata..

and yes.. blog aku ni borings.. sbb motif ada blog ni hanyalah untuk mengadu nasib.. and senang sikit nak baca blog kawan-kawan kalau ada blog.. nanti ada blog list... oh my... lama aku x komen blog kawan-kawan..

No comments: