Wednesday, August 12, 2009

Hari ni aku pilih kaler merah...

Yup.. sgt benar.. kengkadang aku pon x sure lelaki ni paham ke x maksud tersirat dan tanggungjawab disebalik perkataan tu.. jangan sekadar tau cakap tp x menghayati.. and bila agaknya dia nak sedar yg ape dia buat tadi benar2 buat aku kecik hati?.. i mean susah sgt ke nak atleast msg bgtau yg dia ok??.. hallo, there is no such thing as bz when u r in a rship wit the one u love coz somehow kau akn cari ruang kosong yg ade kt hidup kau tu untuk atleast msg or call aku.. eleh.. bukan susah sgt.. nombor aku dgn kau bukan jauh beza.. sia2 kau belikan aku nombor ni and siap bayarkan bill kalau kau xnak call or msg aku.. tolong jgn kemut and kedekut.. kau call or msg aku free jer.. xde kena ape2 bayaran.. so xde alasan kau xnak msg or call aku... Tau x satu hari ni aku jadi x tentu hala tunggu kau msg aku?.. tau x aku penat tenung telefon aku dgn harapan kalau tenung lama sikit mungkin kau akan msg aku.. damnn.. nape lah kau ni sgt x consistent... kejap kau sweet... kejap kau dingin... jgn tukar2 mcm sesumpah ble x?.. pening aku nak adapt.. patutnya aku yg sentiasa ada mood swing.. ni dh terbalik plak.. by the way td dia call tapi aku tgk je tepon tu.. tibe2 tgn rasa berat je nak angkat... igt nak guna kuasa otak ala2 X-men jer angkat phone tu tp x habis berguru plak so phone tu akhirnya senyap sendiri.. aahhhh.. kalau penting or sunyi kang dia cari lah aku balik tu...

2 comments:

kupu-kupu biasa said...

gua baru perasan, entry lu yg ni ada bau2 bacang ah dgn gua punya entry yg sudah2... aisehhhh... tapi serious beb gua xde nak cilok idea lu... ter-sedondon jer.. hahahaha

Pepatung Mematung said...

chheeiitt.. ada gua kesah ker?.. ala setakat dgn kau aku tak beraper peduliks sgt.. bau-bau bacang jer kot.. xde hal lah beb.. but then thanks sebab ada gak inisiatip kau nk bgtau aku yer.. hikhikhik