Thursday, August 6, 2009

Apa korg buat kalau...

Aku agak sad sebenarnya.. aku dapat tau benda yg aku x sepatutnya tau... agak mengguris perasaan.. sbb dia x pernah buat mcm tu kat aku tp pernah buat mcm tu dgn ex dia... babi kimak anjing betul... actually memula aku x perasan... but bila aku perati betul2 page tu baru aku sedar... damn... rupa2nya ex dia jauh lebih bermakna pada dia dari aku... dia ada gak buat benda yg sama haritu kat aku... tp sekali jer... tp itu pon setelah dipaksa... tu pon dia agak berkire dgn aku.. and words yg dia tulis kat aku x se-sweet dia tulis kat page ex dia... ahhhhh.... kenapa dan sejak bila aku jadi paranoid sgt ni????.... dammit.. sejak bila girl yg dilabel keras hati.. xde perasaan.. bitch.. lazer.. sarcastic.. berubah menjadi girl yg lembik dan mudah tersentuh dengan benda kecik yg sumpah bodoh tahap bangsat ni????????... aku dah jatuh cinta sgt2 ke???... tak mungkin... but then.. bukan itu je ke reason yg paling masuk akal???... Hmmmmm... anggap je lah aku dipengaruhi ubat2-tan berlesen sah.. damnnnnnnn.... Do i really have to cry for u??...

No comments: