Sunday, August 16, 2009

Jeritttttttttttt!!!!!!!!...



Pernah x korang rase nak jerit jer bila teringat kisah lama or maybe teringat kisah silam a.k.a lampau kekasih korang dan ex mereka sebelum ni???.. Rase mcm keretek pon ada.. itu ah yg aku rase skg ni... mcm nak jerit2 and tarik2 rambut pon ade... hhmmmm... kenape mulut senang nak lafazkan yg aku x kisah dgn sejarah si dia tapi hakikatnya aku still gagal nak kikis.. tepis and smasshhh kenyataan tu??... hati ni bentak2 nak juga kecik and luka... seeeee.... ada banyak kaler dalam dunia ni tp nape aku bersungguh nak teruskan hidup dalam kaler yg berbalam2... dan nape hati ni susah nak lupakan pasal masa silam dia??... bukankah itu sudah lama berlaku??... bukankah skang ni aku sorg je dalam hati dia?????.. Isshhh hati... jgn lah kecik hati x berasas... hhuuhhhh hhhmmmmm....

No comments: