Thursday, October 15, 2009

percubaan lelaki...


lelaki akan cuba buat kiter bahagia.. dia hepi bila kiter hepi... dia akan rasa sgt berguna kalau dia dapat buat org yg dia syg hepi... dia akan rasa sangat hebat kalau dapat buat orang yg dia sayang tersenyum bahagia..

tapi mereka ni semua sedar tak yg kiter ni manusia biasa macam mereka juga yg ada hati dan perasaan dan juga ada ups and down nyer??.. kadang2 kiter akan rasa sedih juga.. and bila kiter sedih je mula lah mereka ni buat muka dan menjauhkan diri.. rasa down kononnya sebab tak boleh buat org yg dia sayang ni bahagia.. end up kiter plak yg kena pujuk diaorg.. macam haram.. dan2 jer terus berubah situasi..

sedar tak mereka yg kengkadang tu mereka lah punya kiter sedih??.. kalau diaorg mampu buat kiter hepi xde maknanya kiter nak sedih... ni dia dah marah2 kiter.. herdik kiter.. abaikan kiter... then bila kiter sedih diaorg marah kiter balik.. kata yg kiter ni susah untuk dibahagiakan lah.. kiter ni gedik lah.. kiter ni manja sgt lah.. benda kecik pon nak sedih lah... abis tu xkan kau nk aku terkinja2 seronok tengok kau abaikan aku dengan benda lain.. xkan kau nak aku buat kad untuk ucapkan terima kasih sebab xde disisi aku bila aku memerlukan kau sangat2 pulak.. cuba letakkan diri korang dikeadaan kami bila korang terfikir untuk layan kami dengan sesuatu cara.. fikir dengan waras yg kalau kiteorang buat apa yg korang pikir nak buat kat kiteorang tu akan buat korang hepi ke sedih... kalau korang xnak kami buat korang macam tu then kami pun xnak korang buat kami macam tu.. ada otak kan?.. so tolong gunakan sebaik mungkin..

1 comment:

kupu-kupu biasa said...

aku dengan x semena2 sokong kau pepatung.. hehehehehe...