Thursday, October 29, 2009

buta ke?

tipulah kalau dia xtau yg kiter tgh nangis.. kalau dia bf yg baik dia tentu boleh spot tanpa perlu kiter bgtau yg kiter sedih.. coz kalau dia betul-betul syg kiter, dia akan rasa sakit setiap kali dia lukakan hati kite coz kiter ni dah sebahagian dari hidup dia.. too bad.. till now aku still x dapat carik lagi org yg ble sayang aku sepenuh hati till dia x tergamak nak biarkan setitik pun air mata aku jatuh... Kenapa aku selalu ditemukan dengan lelaki yg xde perasaan??.. berape byk kah lagi lelaki-lelaki sebegini yg aku perlu lalui sebelum jumpa "the one" yg mmg telah dijodohkan utk aku??.. hukhuk.. cam soalan exam lah plak...

4 comments:

zulfadzly. said...

aku kan ade? kahakahkahkah..

Pepatung Mematung said...

kau kompem ke kau "the one"?.. ;p

zulfadzly. said...

majuk ahh camni!!

Pepatung Mematung said...

alalalalala.. jgn lh majuk.. nanti susah aku nk pujuk kau.. ;P