Friday, October 23, 2009

usha secara bluetooth..


terus terang aku katakan yg aku sedih.. org x nampak sbb aku hanya perlihatkan sifat hepi go lucky aku pada org lain.. aku susah pon org xtau sebab org ingat aku nih jenis mintak aper pon sumer dapat.. padahal aku kena buat keje-keje org lain untuk dapat duit lebih.. keluarga aku takde lah susah pon.. cume aku jer yg susah dapat apa aku nak.. adik beradik yg lain dh xnk pakai barang tuh baru ler aku dapat merasa pakai.. nak harap dapat barang elok first hand tuh memang jarang ler.. kalau dapat tuh maksudnyer dah berzaman aku kumpul duit baru dapat beli sendirik.. kalau jln-jln usually aku cume usha jarak jauh.. ala-ala pakai bluetooth jer.. nak tgk dekat-dekat segan.. duit x cukup so tgk kat cermin jer lah.. lain lah adik beradik aku yg lain.. mintak aper suma dapat.. aku cuma tumpang gembira jer bila diaorg dapat.. coz nak harap diri sendiri dapat ntah biler... padahal aku sorg jer anak perempuan.. yg lain sumer laki.. balik-balik aku jer yg kene mengalah.. depan mereka mmg lah aku senyum and cakap x kisah... tapi bila masuk bilik jer airmata non stop menitik.. aku selalu akan pujuk diri sendiri dan kemudian tertidur kepenatan.. xpelah... atleast aku dah save dah pic barang yg aku idam-idam kan sangat tu.. aku rasa lagi 7 bulan macamtuh aku dah mampu beli sendiri.. kalau x dapat beli pon atleast aku dah ada pic dia dah... jadilah untuk buat kenang-kenangan..



dan dalam diam.... aku menangis lagi...

4 comments:

kupu-kupu biasa said...

tu ah.. kengkadang org x perasan yg kite pon ade perasaan kot.. igt kite ni jenis hepi memanjang je padahal kite pon ade gak rase sedih kengkadang.. aku paham ape ko rase.. ape2 pon klu ko perlukan kawan aku ade je.. cheer up okie.. xyah sedih2 ni.. cak!!.. hehehe

Pepatung Mematung said...

hahaha.. thanks beb..

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

kenkadang org sering pentingkan drir sediri
sampai lupa perasaan orang lain

Pepatung Mematung said...

kan?.. padahal x salah pun kalau dia jaga hati kiter skit.. bukan mati pun..