Sunday, November 1, 2009

Jiwa kecamuk


Aku sangatlah dalam dilema.. masalah diri sendirik pun tak terhandle tapi kena pikirin jugak masalah org lain..

Maybe aku pon patut join kupu-kupu untuk buka syarikat penasihat peribadi.. aku ada banyak jugak lh pengalaman tentang relationship.. maybe tak sebanyak kawan aku si kupu-kupu tapi boleh gk nk handle kes-kes berkaitan dgn perasaan nih..

But then... rugi pun ada jadi penasihat tak bertauliah ni coz kau akan bazirkan masa terluang kau utk dgr masalah org.. bazir air liur bagi pendapat... tapi last-last kau dapat tahu yg kawan kau nih tak ikut pun apa yg kau nasihatkan.. masalah tuh jadi lagik teruk dan akhirnya kau kena dengar balik luahan hati kawan kau yg xde kesudahan tuh.. end up kau yg xde life sebab masa kau habis kat dia semata...

Namun... sebagai kawan yg baik... aku memang xde pilihan..

Aku x sampai hati nk cakap "kan aku dah kate dulu.. tu lah kau.. degil"... aku hanya mampu diam dan cakap.. "xpe.. ramai lagik lelaki lain.. klu kau sunyi kau carik jer aku"... adeiiii... mulut aku nih... gatal sangat... now padan muka.. 24jam dia carik aku... kalau aku dapat mamat tu.. aku cincang sampai lumat.. bangsat betul..

2 comments:

zulfadzly. said...

bagus beb!! ko nak join venture ke nak dgr nasihat jer?? ikut schedule ni..kupu2 free esok..nak book dia esok??

oh lupe nak intro..aku seketery dia!!

Pepatung Mematung said...

wahhhh.. kau ni mmg secretary yg bagus yer.. biler dia free pun kau tau.. wakakakaka... bagus.. bagus..

a'ah.. aku nk join korg.. boleh kan?..