Friday, July 31, 2009

saya yg sgt depress...

Aku ada masalah skit dgn family aku.. masalah besar gak ah... aku pon dh start tawar hati dgn diaorg dh... ahhhh... igt musuh je cakap blakang... rupanya keluarga pon macam tu gak... kesimpulannya, aku sgt tertekan dgn keadaan yg dah start tukar jadi gampang...

Aku xde tempat mengadu... aku sumpah sgt tertekan... tiada kawan... tiada org tenangkan... tapi tanpa aku sedari org yg aku igt akan membelakangkan aku, rupanya org yg paling ambil berat dan kisah tentang keadaan aku... bukan tu je... skit sebanyak aku ble dapat rasakan part loving2 dia utk aku...seriously, hati yg sakit terubat sedikit ah.. (sumpah ayat gua gedik) .. klu nak ikutkan kiteorg ni masih lagi dalam krisis dan mogok tidak mahu bercakap... tapi dek sebab masalah dunia aku, dia mengalah dan terus menghulurkan bantuan... Alhamdulillah, akhirnya dia tunjukkan juga syg dia pada aku... mungkin bg org lain terlalu sikit tapi bg aku tu dh cukup memadai dan sangat bermakna... untuk org yg keras hati macam dia, perbuatan yg telah dilakukan itu sgt lah menggoda jiwa dan amat x disangka2... skang hati aku sudah senang dan relaks2 santai... (serious entry gua gedik beluncas kali ni...)

No comments: