Sunday, July 26, 2009

Agak makan dalam...



Teruskanlah by Agnes Monica..

Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap
Sama sekali..

Pernahkan kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri
Kesempatan

Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta buta
Kebutuhan mu

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah..
Teruskan lah
Kau.. kau begitu

Teruskan lah... teruskan lah..


HHmmmmm.... lagu ni agak buat aku terasa plak... cam perli aku gitu... pelik kan?.. kadang2 kau dah cakap banyak benda... dah luahkan semua perkara... tapi benda yg sama dan masalah yg sama tetap timbul... sbb apa yg kau katakan dan luahkan selama ni cuma mcm angin lalu sepoi2 bahase je.. x mendatangkan sebarang impak... by the end of the day, kau juga yg akan terhegeh2 mintak maap walaupon sah2 bukan salah kau.. suma gara2 kau xnak panjangkan pergaduhan dan x sanggup utk x mendengar suara org yg kau sayang tu... biar kau je yg pendam ape yg kau rasa janji org yg kau syg tu bahagia dengan cara dia... soalan aku senang jer... Sampai bila??... Sampai bila kau kena terima je ape yg org buat kat kau??.. Atau.... Atau kita mmg dah ditakdirkan untuk terima je nasib mcm ni??...


^neway, agnes monica cun siot dalam video clip ni... comel yg teramat.... goblog betul mamat yg buat dia camtu....errmmm aku tau video ni cuma lakonan, tapi aku tetap nak carut gak.... hahahahaha... suka ati aku ah... apa adehal...


No comments: