Thursday, July 23, 2009

Kisah mengumpul duit..


Aku x berapa nak sure ah ape perasaan aku bila org tu cakap nk buat OT.. bukan masalh buat OT.. but the fact that dia buat OT tu x berkaitan dgn aku... xtau nape ada satu perasaan x selesa dalam diri yg mcm meronta2 nak sedih.. mungkin sbb jawapan yg dia berikan tu bukan jawapan yg aku harapkan kot..

lelaki ni suatu mahkluk yg pelik kan?.. bila nak curang pandai diaorang ni menipu... tapi bila nak amik hati kita susah sgt nak buat pembohongan yg ble buat hati kita gembira.. alaaa sekali sekala buat statement yg sedap didengar ape salahnya... hhmmmm.... nape xleh dia buat cerita yg dia buat OT sbb nak kumpul duit nak kawen dgn aku??... sengallll.. ishhhh nape lah hati aku ni meronta2 nak kawen.. sebelum ni xde lah sekronik ni... ni mesti gara2 banyak sangat pegi kenduri kawen org... aahhhhhh benci..

No comments: