Saturday, July 18, 2009

Hari yg telah membangkitkan Perasaan yg x berapa nak indah


..I dont know where I stand with u & I dont know what I Mean to u…

All I know is every time I think of u, all I wanna do is be with u..


Aku rasa quotes atas tu dah menggambarkan kot ape aku rasa skang ni… x berape nak merdu sangat lah perasaan ni.. Perasaan yang agak bersosial diantara sedih, kecewa, terluka dan segalanya ahh.. Agak biadap juga perasaan ni.. macam ada petrol dalam perut... nak dibiarkan.. sakit... nak dikeluarkan melalui mulut pon azab ble tahan gak..


Agak2 dia perasan x yang dia sebenarnya sakitkan aku dalam diam?... xkan aku nak pakai speaker masjid plak bgtau baru dia nampak dan paham apa aku rasa bila dia ambil mudah je bila dengan aku... nak aku nangis guling2 dulu ke baru nak terbukak hati dia tu?.. Balik2 bagitau aku yang aku kena paham dengan minat dia yang agak dalam terhadap sukan yang berkaitan dengan bebola.. aku ni xde lah bebal mana... paham lah jugak... tapi kalau dah masa terluang yang dia ada tu suma dia peruntukkan untuk sukan, then apa guna aku ni dalam hidup dia? .. Owwww lupa... aku ni sekadar teman berborak bila hari hujan dan bila kengkawan sepermainan dia xde.. Laaa camne lah aku boleh lupa isi penting ni... Hahahaha.. (Amacam?.. sarcastik x gelak aku?)..

No comments: